lørdag den 4. august 2012

Foredrag om Ånder og Energier. V/ clairvoyant Linda Højris Hansen.

Tid: Onsdag den 12 september kl. 19.00
Hvor: Foredragshallen ved Trim,
Thorsvej 8 6862 Tistrup
Pris: 100.00 kr. inkl. kaffe og brød

Jeg er clairvoyant kommer fra Skjern og har været uddannet i år. Jeg har gjort husrenselser til mit speciale.
Jeg oplever ofte at ånder/spøgelser er omfattet af mystik og fascination samt for nogle mennesker også noget skræmmende. Jeg har en rolig, naturlig og jordbunden tilgang til det spirituelle og ånder. Jeg deler glædeligt ud af mine erfaringer igennem eksempler og øvelser.
Jeg vil fortælle om, "Hvad er ånder og hvad er energier?. Er der gode og onde ånder?. Hvordan ved du om du har en ånd i dit hjem? samt jeg vil besvare spørgsmål om emnet fra salen.

Så kom til en spændende og lidt anderledes foredrag hvor alt kan ske
Billetter købes ved indgang eller hos Anettes hobby Storegade 16 Tistrup

1 kommentar:

  1. Vil der blive videregivet beskeder fra ånderne/ens afdøde, til folk i salen?

    SvarSlet